Nu är jag tillbaka!!

Nu är jag tillbaka på bloggen! :)
Om jag ska sammanfatta julen kan det ta hur lång tid som helst, så jag kör på den korta versionen.
Viktiga och bra datum:
17e Hem!
19e Volkswagenmöte / Idas avskedsfest
23e Petra&Jonis-dag. Avslutades hos Moffa
24e Bakis. Julafton. Slå in julklapparna fort, fort. Hämta Fnatt i Haninge. Tyska kyrkan. Karin&Roger. Öppna julklappar med släkten. Hem. Öppna julklappar med familj. 03.30 sova
25e-27e Tranås
31a Nyår med Patrik i Stockholm
2a Min födelsedag, först med Patrik sen med familj
3e Släktträff
5e Karlstad

Äh. Det får bli bilder istället
...

Min packning från Karlstad till Stockholm som jag fick bära SJÄLV

Jag och Patrik
Jag och Ida


Jonis på vår dag

Jag på min och Jonis dag (jag har druckit lite vin)

Johan och Jonis

Fnatt och Mille på julafton

Fnatt och jag på julis

TITTA!!!! Tussi-nussen!!!

Igen!!! Bästa hunden!

PUSS!!!

Åhhh!!!! Bästa barnet och bästa jag!
Åhh! Bästa Patrik och Meja!


Jag och P på nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0