The guy that says goodbye to you is out of his mind

Min fina kusin kommenterade ett tidigare inlägg med detta:

"Jag läser allt petra, men den sista tiden har du vart så ledsen så jag har inte vågat kommetera! därför kommer jag med en superkommentar nu! woho nu blire fest!

Efter som att du verkar vara på banan igen med dejtandet och allt tänker jag länka den här låten till dig. För jag tänkte konstigt nog på dig när du va lite ledsen och när jag hörde den!

så här kommer den :
http://www.youtube.com/watch?v=9oG1IfQx9Oc

nu är jag ingen gullig pojk och jag är inte kär i dig, men jag dedikerar den till dig ändå!"



Hannichen, tack! Jag blev så rörd och glad att jag (såklart) fällde en liten tår här i min ensamhet, men jag vill att du ska veta att jag inte är ledsen ... och även om jag hade varit det blir det aldrig sämre med lite omtänksamhet ;)
Puss mitt gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0