God morgon världen


Jag tog en lång sovmorgon men är nu uppe. Dagen är full av måsten så som städa, träna, hämta mamma och pappa vid tågstationen och så vidare. Det kommer att bli en produktiv söndag för min del, och inte en vilodag. Vilodagen inföll sig igår då jag efter ett kort arbetspass köpte hem thaimat, slängde på Adam&Eva och drack ett glas rosé i min sköna ensamhet.

Här är ett litet klipp från i fredags, på väg hem till Johan. Det kanske inte syns för er men det var en underbar stämning i bilen! ;)  


Kommentarer
Postat av: Johan

Bra att du inte filmade då jag skrek ut någon form av läte till sång iaf =)

2009-07-20 @ 01:46:01
Postat av: Petra

Synd skulle jag vilja säga :)

2009-07-20 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0