Instruktioner från chefen

Haha, öppnade min jobbmail och fann ett mail från Maggan (min chef) som gått på semester;

Jag saknar er redan och hoppas ni sköter er väl och inte tar livet av varandra.

Se till att frankeringsvågen inte är matkladdad.


Sedan instrueras vi var och en för vad som gäller när hon är frånvarande. Min instruktion lät följande:

Petra förlänger kjolen till trosornas nedre kant

Avslutningsvis följde detta:

Och alla pratar svenska och Petra pratar polska
Puss och kram, vi ses snart och då ...

Kommentarer
Postat av: Mille

Jag tycker att du verkar ha en intressant chef... och gullig!



Min blev sur på mig för att jag hade fler semesterdagar kvar än vad hon trodde. Så istället för att lyssna på min förklaring (sparade dagar från tidigare jobb som har flyttats över) så strök hon dem demonstrativt med en bläckpenna på semesterkortet. Mitt framför ögonen på mig. Och sa: Nähädu, så många dagar kan du inte ha. Nu är du lite väl optimistisk.



Snacka om skillnad på chef och chef...

Kram på dig.

Hoppas vi ses när vi firar Nicklas.



Ps. Jag ringde alla folk på lönekontoret, gav deras nummer till min chef och bevisade att jag hade rätt. Hon bad om ursäkt. ;)

2009-07-27 @ 22:04:20
URL: http://lilarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0