Jag behöver mer tid

Jag har för tillfället lite ångestliknande känslor gällande tiden. Den räcker inte till. Jag jobbar mellan 9 och 18.30 nästan varje dag och efter det är jag ganska slut, dock vet jag att jag måste hem och packa upp allt från Karlstad som bara stuvats in i huset och ligger överallt. Om jag befinner mig i mitt rum syns jag inte bland alla flyttkartonger och svarta sopsäckar som sporadiskt agerar klädgarderober. Dessutom ska jag hinna träna, hålla mig fräsch dvs duscha någon enstaka gång i veckan, umgås med människor och så vidare. Igår kombinerade jag enligt följande:
MJ´s begravning - Stefan i telefon - uppackning av 2 sopsäckar samt en resväska - övergång till både Malin och Johan samtidigt i telefon. Det är så mina dagar ser ut nu. Kombinationspaket av olika slag.
 
Imorgon är min lediga dag. Då ska jag klippa mig, fortsätta packa upp, träna, åka till Johan och leta efter pryttlar i hans förråd .. ja ni vet, allt det jag inte hinner när jag borde. 

På fredag är det utgång som gäller :) Linnéa och Malin, Manne och Jocke - looking forward to it ;) 

Ja just! Tänkte ju även bjuda på några bilder men eftersom min usbsladd ligger någonstans i Johans förråd är detta en omöjlighet. Det kommer helt enkelt lite senare :)

Kommentarer
Postat av: C

Vågar inte ringa och fråga, de ville att jag skulle vänta tills jag är hemma. Får se om jag helt plötsligt blir galen och måste få veta. Då ringer jag..

2009-07-08 @ 17:09:37
URL: http://diagnosc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0