Likheter

Igår när jag hoppade av tåget gick jag raka vägen till busshållplatsen för att ta bussen hem eftersom mina fötter ser ut såhär (varning för äckel)



När jag stod vid hållplatsen hör jag någon ropa:
- Petra?

Jag vänder mig om och vem sitter där, vid den andra hållplatsen, om inte min vackra syster? Hon kom fram, skrattade och sa att vi åkt samma tåg men att hon inte kände igen mig:
- Haha, jag såg dig gå nedför trappan (från tåget) och tänkte: 'Oj, hon var ganska lik mig'

Det är alltså inte bara andra som tycker att vi är lika :)
 
 


Kommentarer
Postat av: C

Du den där klänningen var inte att leka med. Var har du hittat den? Lite sent kanske..



VAR ÄR BILDER PÅ HÅRET?

2009-07-12 @ 15:26:10
URL: http://diagnosc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0