Pucko. Aftonbladet idag

Idag skriver Aftonbladet att fler och fler svenskar vill byta namn. Några personer får agera frontfigurer och delar med sig av sin berättelse. Bland annat berättar Andreas att han bytte namn från Tingström till Jarlstråle. Han uttalar sig följande:


"Nu är jag helt ensam om det namnet. Det känns bra. Jag mejlade ut till mina kollegor i dag om bytet och fick bara positiv respons. Men någon påpekade att det var fem konsonanter på raken"



Min fråga blir då: Är det något nytt med fem konsonanter på raken, tiNGSTRöm?


Kommentarer
Postat av: Bellan

Älskar dig!

2009-07-16 @ 13:07:29
Postat av: Åsa

Hahaha!

2009-07-16 @ 14:00:46
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Petri-->Bellan

Och jag dig :D

2009-07-16 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0