Såhär går det till när man är ensam tjej

Fick några bilder av Johan och med några menar jag 135 stycken, dock kan jag av säkerhetsskäl inte visa alla

Det kan tänkas att man reagerar på dessa bilder, eller snarare på varför jag valt att publicera dem. Och det är okej. Man får det.

Detta är vad jag har att bjuda på:





Haha















Tagning 1 - i jakt på den perfekta posen


Tagning 2


Tagning 3 - skrattattack - LUCKY ME


Taging 4 - woho, vilket resultat!


Eh... ja!









Mr & Mr loveturtle


<3








Creepy eyes on me




HAHAHAHAHAHAHA!!!


Återigen HAHAHA!
 




Haha, varför gör vi såhär Olle? (och för er som undrar, vi kysser icke varandra, vi tyckte endast att det var kul att ta ett kort där det ser ut som att vi ska kyssas...av vilken anledning har jag ingen aning om)


Och det här ser inte alls suspekt ut


Igen alltså


Jag är inte naken


Bögfobi-Robert får en kindslick


Puss!


Tror inte att nykter är ett ord som bekriver oss bra




Och bildgalleriet avslutas med denna välvalda



Oavsett hur det ser ut för er var det en sjukt rolig kväll för mig! Jag älskar när min lycka bekräftas med hjälp av en bild, tänker främst på den här



Tack killar för alla skratt!
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0