Fyra klänningar och ball polis

Jag och Fnatt var som sagt i Haninge idag för att fixa pass. Polismannen (och hans kollega) tyckte mest troligt att jag och Fnatt var mycket underhållande (sånt märker man). När jag hade tagit mitt foto sa polisen:
"Du ser lite wild and crazy ut, jag gillar det, du har höjt ena ögonbrynet"
"Ja, jag brukar tydligen göra så, folk tycker att jag ser ut som en polsk ligist på körkortet"
"Njae, du ser mer ut som: How r u doin´?!" sa polisen med i riktig Joey-anda. HAHA!

Fyra klänningar blev sedan inhandlade. Och ett par jeans och en bikini och strumpisar och ett skärp och alkohol :)

Nu ska jag hjälpa pappa med maten och sen blir jag upphämtad av Johan och Mattias för lite rosé på Johans balkong ;)

Här är en bild som inte alls hör in i sammanhanget. Bysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0