He made my day!

Efter att ha beklagat mig över att jobba denna söndag (denna stekheta söndag!) blev jag helt plötsligt på mycket bättre humör efter att ha kollat jobbmailen. Hittade detta i inkorgen, från en kund som haft lite problem med sin bokning:

Hej petra!
 
Tack för ditt otroligt trevliga bemötande och dina försök att hjälpa oss, jag blir så glad att polferries har börjat tänka på personal som kan bemöta kunder på ett positivt sätt.
Kommer att komma ihåg din positivitet i all bedrövlighet med vår tänkta resa till Polen.
 
Må gott
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kommer t Sthlm imorn. Fika?

2009-06-28 @ 18:45:30
Postat av: Malla

Bra jobbat gumman!

2009-06-29 @ 00:03:07
Postat av: Anonym

Sjukt att skriva mail till sig själv..

2009-06-29 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0