It´s a lovely day

Dagen har tillbringats med Johan och den var alldeles perfekt. Började med, för min del, ett sjukhusbesök och ett annat slags besök men sedan tog den fart genom att jag mötte upp Johan på stan. Vi gick till Lindex och köpte strumpbyxor till mig och sen åkte vi till Estö och beställde thaimat. Under eftermiddagen tog vi en liten roadtrip längs Ringvägen och vidare ut till Ankarudden på Torö. Vi hara bara myst hela dagen, Johan och jag :)

Kvällen ägnades åt ett 90 minuter långt träningspass som avslutades med drygt 500 situps (mina muskler hamnade i magen för någon annanstans har jag dem inte)

Nu är jag precis hemkommen från ett två timmarshäng med Natah. Också mys :)

Den här kameran fick jag i examenspresent av Mutti och Vati. Dessutom ska (måste) jag och Fnatt fixa pass imorgon ... undra varför...? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0