Jag är skyddad av en ängel

Pratade nyss med en kund som heter Aniol i efternamn. När vi var klara med bokningen sa han att han önskade mig en mycket trevlig sommar för att jag i min tur skulle önska honom detsamma. Sedan helt plötsligt från ingenstans när jag trodde att vi skulle lägga på sa han: "Aniol betyder ängel på polska och jag ska protecta dig i himlen. Du kan synda lite för jag håller en plats åt dig där"


Man kan hoppas att min Aniol ser ut såhär, dock tror jag att han var aningen äldre 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad fint sagt :D jag vill också bli erbjuden en plats i himlen! kan ju inte vara mönsterbarn hela livet

2009-06-30 @ 13:19:38
URL: http://caats.blogg.se/
Postat av: Vicia

Det där var ju en sexig liten aniol..hehehe :> <3

2009-06-30 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0