Tyra Banks - vilket skämt!

Jag kräks när Tyra Show ständigt visas på tv. Hur kan man kolla på sådan skit? Okej, jag gör det också, men endast för att låta mig bli irriterad.

1, Hon är en av de sämre programledarna genom tiderna
2, Hon är i hävdelsebehov av sig själv hela tiden - TROTS att hon redan är känd
3, Hon avslutar sina program på sämsta tänkbara sätt! Värst var ändå när programmets andemening på något sätt var att man ska vara nöjd med sig själv och med hur man ser ut utan att lägga sig under kniven och så vidare. Stjärnan Tyra väljer, i sin sista meningen innan sändningen bryts, att avsluta med:

"Kom ihåg att ni duger som ni är, var nöjda mer er själva, och om ni inte är det så kan ni ju alltid operera er ... eh.. eller något.. jag bryr mig inte HEHE" 

Well said Tyra!  

Kommentarer
Postat av: Alucard

Word Sister! ;)

2009-06-10 @ 10:43:23
URL: http://symphonyofthenight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0