Var tar tiden vägen?!

Ingen bra start på dagen!

Hämtade som sagt ut vår uppsats (273 kronor!) och upptäckte ett jävla estetiskt formaliafel på framsidan!!!
Kolla längst ner där det står Examinator: Jan Ch Karlsson centrerat! Vilket det alltså inte ska vara!
Plus Löpnummer: XX XX XX XX. Skit. Men men, uppsatsen är i alla fall tryckt och förhoppningsvis bedöms innehållet och inte utseendet.



En annan pissgrej är att jag huxflux var tvungen att säga hej då till Helen, Kadrije, Cilla och Sofie och ÅSA! Sådär bara, pang på, hej då Sofie som jag umgåtts med typ varje dag i 20 veckor och hej då Åsa min bästa vän! Stress, stress. Var är den tid jag behöver? Jag och Sofie skulle ju dricka vin och prata om något annat än uppsatsen men NEJ NEJ, det går inte för här ska packas och städas och gråtas och kramas och stressas och fan och hans moster (töntigt uttryck, passar dock bra).

Nu ska jag sätta på ASHÖG musik, packa så det sjunger om det och bara vara arg och glad och ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0