Diamonds are a girls best friend...eller..

Idag har varit en mycket produktiv dag och jag gillart! ;)
Den började med vår första intervju, yeey!
Och fortsatte med en filmredovisning i skolan.
Sedan var det träning
Och till sist åkte jag och Malin med Sofie och Helen tilö Bergvik för att inta middag och sen storhandla. Jag och Malin köpte allt som behövs till middagen med Herrarna imorgon. Det blir tre-rätters (såklart) med försnacks och massa, massa drinkar och vin!

MEN DET BÄSTA är att jag har köpt Ed Hardys nya parfym!!! Den luktar SÅ sjukt gott! Love&Luck heter den, wonderful!
(och förra veckan köpte jag DKNY:s nya ... har jag verkligen råd med det...?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0