En dag på stan

Jag och Åsa träffades på stan idag. Jag hittade en JÄTTESNYGG skjortklänning i färgen marinblå på Sisters som kostade 945 kr. Jag grät och gick därifrån. Utan klänning. Sen köpte jag en mascara, ett puder och DKNY´s nya parfym. Blev glad igen. Efter det mötte vi Carro och Elin, vackrare än vanligt. Systemet. Coffeehouse by George. Träffade Manne, Linnéa, Louise, Jessica och Caroline - välkommen hit! ;)
Fikade i någon timme. Åkte hem.

Nu: Kokar makaroner, steker köttbullar. Känner stressen komma smygande, om en timme ska jag vara färdigäten, färdigduschad, färdigpåklädd och färdigsminkad, och just det, färdigfixad i håret också. Good luck with that!

Ma och pa befinner sig i djungeln.
Jag sitter på Kronoparken.
Livet är för underbart!

Kommentarer
Postat av: manne

Hej Petra! Eftersom man aldrig ser dig nu för tiden tänkte jag gå in här och bli uppdaterad. Har dock inte orkat mig igenom alla texter men du ser ju pigg och kry ut. Jag tänkte också fråga när Jon kommer nästa gång? Det skulle vara för jävla kul och se han igen. Men du får ha det gött!



PS Tycker att alla ska gå in och kolla min och dannes blogg, den är inte så uppdaterad men det kommer. Där diskuterar vi mycket viktiga saker. Hejhej

2009-03-08 @ 19:19:50
URL: http://kuklund.blogspot.com
Postat av: Petra --> manne

Manne - det går inte att kommentera på er blogg? Eller et kanske går men jag fattar inte hur man gör, så här är vad jag tänkte skriva:

Hej Manne (och Danne)!

Vad fint att du tänkte på mig och kommenterade min kära blogg. Jag håller med om att vi inte setts på ett tag, eller iaf inte umgåtts, men det ska bli ändring på det!

Jonis kommer hit om tre veckor, han och min kära vän Emil, den 27e mars för att vara exakt. Sen kommer han även på Campusfesten och han har redan nu börjat göra upp planer för vad ni ska hitta på för bus. Jag är ganska säker på att din saknad efter honom är besvarad ;)

Kanske ses i skolan imorrn, kram och god natt :)

/Er (numera) trogna läsare

2009-03-08 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0