Estocolmo!

Hemma. Känns fantastiskt bra. Christofer tycker dock att jag är lite tvetydig i vad som verkligen är mitt hem, men det enda svar jag har är att jag har två hem. Jag åker hemifrån för att åka hem. 

Sysselsatt som sjutton är jag. I tisdags åkte jag hit med Malin, träffade Emil på tåget, hem till familjen.
I onsdags träffade jag Evelina och Nathalie för att ... prata, helt enkelt. Det kändes väldigt bra. Efter det - 3-rätters hos Christofer. Är det en bra idé att nämna att vi gjorde slut på tre flaskor vin?
Igår - serverades 2 ägg till frukost, promenad mot stan. Mötte Jessica och min allra finaste, sötaste, mest underbara Meja! Jag har fått godkänt på att hon numera är min officiellt inofficiella guddotter. Middag med Jessica och Jimmy.

Idag - kämpar med att få upp mina ögon. Jag hatar när jag ligger kvar i sängen efter att ha vaknat för då tar det år innan jag kan se normalt igen. Ska snart hoppa (gå) in i duschen för att sedan bege mig mot den Kungliga Hufvudstaden och träffa Emil och gå på Cosmonova för att sedan mest troligt möta upp Bella för middag och vin och ännu troligare en vild utekväll/natt! YEAH!

Avslutar lite småtöntigt med "See you later alligator"

I´M SO HAPPY!!!
:)


Kommentarer
Postat av: Emil

Det är nästan så att jag inte kan lista ut vem som är vem, men bara nästan :) petra måste vara till höger!

2009-03-22 @ 12:22:37
URL: http://letsfuckingrage.blogg.se/
Postat av: Åsa

Shiiit va lika! Väldigt fin bild! Ses ikväll! :)

2009-03-22 @ 17:53:01
Postat av: Jon

Emil.. det är ett tricks, egentligen är ingen av dom pelli! :O

2009-03-22 @ 18:23:46
Postat av: Petra

Haha, era knäppisar! Jag som trodde att ni känner mig .. och tydligen gör Emil det men inte Jon ;-p På fredag syns vi loves!!! :)

2009-03-23 @ 14:43:00
Postat av: m

man ser att catti är till vänster eftersom att hon har mörka ögon :)

2009-03-23 @ 17:43:00
URL: http://madelajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha BRA madde :D min trogna tjej.

jag snodde bilden petra, den är så läcker.

och jag har ju "gjort" den

2009-03-23 @ 17:53:42
URL: http://caats.blogg.se/
Postat av: m'

haaha ;)

2009-03-29 @ 14:04:18
URL: http://madelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0