Great time

Tillbaka i Karlstad efter en underbar vecka i Nynäs - Stockholm. Varenda dag var som sagt fullbokad och jag träffade många vänner. Vänner med pengar. Vänner som är generösa och och betalar mitt vin och mina pizzor. Tack! :) 
Några bilder får illustrera min hemmavecka

Emil
(Han påstår själv att han aldrig sett bättre ut)


Christofer
(röker vattenpipa)


Jag
(Gör samma sak)



Jag och Meja, eller Mejas vagn iaf


Meja! :)


Meja och jag; stolt nybliven gudmor


Igen


Bella på Centralen klockan 02.40


Petra på Centralen klockan 02.41


Mutti och Vati


Hannichen


Släkten dansar



Och avslutningsvis; Världens bästa bebis!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjena tjejen!

Hoppas det är bra med dig. Har läst på din blogg och tänkte lämna ngn rad.

Så nu har jag ju gjprt de :)

kram Elin.

2009-03-23 @ 19:02:09
URL: http://eileeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0