Hipp, hipp, hurra! Vi firar 20 år!

Jag har precis pratat med Emil i drygt två timmar och någon gång under samtalet nämnde Emil något om att jag och Jon har känt varandra i 20 år. Tystnad. Sen, pang.
Det var då det gick upp för mig att jag och Jon verkligen firar 20 år av vänskap i år, i januari till och med. FATTAR NI?! 20 år! Jag har alltså haft min bästa vän i 20 ÅR!  Själv är jag 22 år vilket betyder att i 90 % av mina levnadsår har jag haft Jon vid min sida! Helt fantastiskt underbart för att uttrycka det milt!

Vi ska fira med tårta när han kommer. Och jag och Emil ska fira våra åtta, alternativt nio år med samma tårta :)
 
Jag är den lyckligaste i världen att få ha dessa två herrar i mitt liv!

Grattis Jon och Petra på 20-årsdagen!!!

Jag ska älska dig tills jag dör
(och då med för den delen)











Kommentarer
Postat av: natah

tror det är 8 år ja å albin vart ihop 2001. ;) lång tid. jesus va de har gått fort!!

2009-03-09 @ 22:22:34
Postat av: JONTE

GRATTIS RA!! :D

2009-03-11 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0