Malin och Emma presenterar mig för vuxenlivet

Idag avbokade jag mitt träningspass för att följa med Malin och Emma till Sundsta badhus. Jag! Bada! Duscha med andra! 
Somliga kanske blir aningen chockerade men trots min förkärlek för nakenhet har jag aldrig varit ett stort fan av den besvarade offentliga nakenheten. Jag vet att det låter motsägelsefullt att jag mer än gärna hoppar runt naken på en förfest medan jag inte kan duscha i ett omklädningsrum. Jag tror att det beror på att det känns mer naturligt för mig att göra det när ingen förväntar sig det ... men som sagt - idag duschade jag, naken!!! :) Det har jag inte gjort sen typ 5:an tror jag. Helt seriöst alltså.

Jag kände mig så fri!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå! här lämnas inget åt fantasin;)

2009-03-11 @ 15:24:24
Postat av: Petra

Vad menas med ovanstående kommentar?

2009-03-11 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0