Paaaartyyyyy!!!

Gästbloggare: Emil

heeeeeeeeeeej nu befinner jag mig i karlstad o hälsar på min kära Petra och Jon är här också =D=D ja vet att ni saknar mig där hemma men men ni får stå ut ;)

Ikväll ska vi ut o festa.. får se vart vi hamnar, kanske Rumpan Bar. Är bakis som fan för vi festade igår också men men de är ba på´t igen =D

Om ni kollar in min blogg nångång nästa vecka så kommer ja lägga upp en bild på Petra från vårat besök i Karlstad.. Hon är väldigt förtjust i den har jag hört =P

letsfuckingrage.blogg.se

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg aldrig igen att jag är sämst i världen på att ringa upp .............

2009-03-29 @ 13:36:17
URL: http://caats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0