Vad ska man göra för att få lite sömn?

Mina grannar (de pökande) har slutat stöna nu - thank God!
MEN! Tro inte att det är tyst för det, nej nej, hon har börjat gråta istället! Det är väldigt sorgligt och väldigt enerverande!
Inatt låg jag vaken till två för att lyssna på hennes skrikgråt.

Som tur är finns det inget som kan förstöra denna underbara dag! Solen skiner, jag ska ha min mindre varma vinterjacka istället för den jättevarma, jag har sett två Krokusar!!! Våren är på intågande! Tjjooohoo!!

En hejdå-hälsning till de vackraste Karlstadstjejerna;
Linnéa
Emma
Camilla
Louise
Åsa
(Malin får sitt hejdå på Centralen)

Ha en underbar vecka och en mysig helg så ses vi på måndag igen ;)



"Slägg aldrig greppet om självkänslan, leendet och dagen.
Det är det dyrbaraste du har"

Kommentarer
Postat av: Silene

HAHA!! Va mysigt med stönande grannar :)

2009-03-17 @ 13:59:41
Postat av: t

2009-03-18 @ 20:46:11
Postat av: StalkiNG

Du åker ju åt fel håll! :)

2009-03-18 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0