You make me smile

Pappa ringde nyss från Kuala Lumpur och berättade om alla knäppa grejer dom har gjort och hur dum pappa kände sig när han (pga ett smärre missöde) var tvungen att trava in på deras lyxhotell i FLIP-FLOPS! (Det var så han uttalade det, stark betoning på skotypen). Sen frågade han hur jag mådde och det gick till ungefär såhär:

Pa - Måste nog lägga på nu men hur mår du?
Pe - Jag mår bra, jag var och badade igår!!!
Pa - Jaha vad kul .. men du, nu måste vi nog ...
Pe - Men pappa!
Pa - Ja?
Pe - Jon har flickvän!!!
Pa - Äh kyss Karlsson!!
(sen la han på med den avslutande meningen: "Det var ju intressant...")

Förlåt då pappa...

Och på tal om Jon måste jag bara slänga in en mening om hur mycket jag älskar honom för att han alltid, och då menar jag ALLTID, svarar: "Heeej Pelli" i telefon. Han gör inte ens några undantag när jag ringer honom på morgonen (omkring 12-13) och han ligger och kronsover. Jag kopplas alltid upp till ett samtal som inleds, om än aningen sömnigt:
"Heeej Pelli"

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha pappa är bäst!

2009-03-11 @ 22:00:49
URL: http://caats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0