Sex!

Vi sex!

Petra - Malin - Linnéa - Emma - Camilla - Louise

I tre år har vi hållt ihop. Genom allt.

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det och jag vet inte hur många gånger jag kommer att säga det igen men det här är sanningen; Ni tjejer har gjort de här tre åren till de absolut bästa i hela mitt liv. Jag kommer för evigt att se tillbaka på mina studieår med lycka, och det tack vare er! Ta åt er! Försök att förstå vad ni, bara genom att finnas, har betytt för mig.

Jag önskar så att jag visste de ord som beskriver mina känslor men jag har försökt, och misslyckats Inga ord i världen kan ersätta vad jag känner. Jag hoppas däremot att det syns i följande bildkollage - att jag är tacksam, att jag är lycklig, och att jag älskar er. Varenda en av er. Så otroligt mycket!

Den här låten gör mig glad så den passar in mycket bra i sammanhanget. Lyssna och var glada ni med ;) Enjoy!



 































































































































































































 

Och för att sentimentalisera lite extra;






























Kommentarer
Postat av: Emma

Petra Petra... Världens bästa Petra! Vi har ju gjort helt sjukt mycket saker... Om man ska se positivt på det hela; tänk så hysteriskt roligt vi kommer ha när vi ses, efter att ha inte setts på ett tag. Love you babe! Pussar och Kramar

2009-05-28 @ 22:59:19
URL: http://namnnil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0