Värsta mysstunden i skolan!

Nu sitter jag ensam i skolan. Jag är inte hela ensam alltså, det sitter ju några enstaka studenter lite här och var, men jag sitter vid min bänkrad ensam och skriver om åtgärder vid otillåtet beteende.

Jag har det jättemysigt! Tro det eller ej, jag hör själv att det låter sjukt, men det känns så fridfullt att sitta här plus att det på något sätt känns självförverkligande att veta att jag gör nytta. Tihi :) 

Jag sitter nog till stängning.

Inte den mest passande bilden till inläggets innehåll men jag gillar den så därför publicerar jag den;
Påss och Pert - Valborg ´09
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej..

2009-05-08 @ 01:19:18
Postat av: Anonym

okej

2009-05-08 @ 01:25:11
Postat av: Påss

Jag gillar den också! :)

2009-05-10 @ 18:43:13
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0