Vilken dag är det idag?

Dagen har varit tung. Jobbig att ta sig igenom. Detta på grund av trötthet, både fysisk och psykisk. Jag hann inte skriva mer än några rader på diskussion och sen la hjärnan av. Vid femtiden gick Sofie hem och då höll jag på att däcka så därför körde jag igång med ett litet träningspass :) Och vips! Så fick jag energi för att orka med i alla fall några timmar till.

De senaste timmarna har bestått av matlagande, promenad, duschande och nu sitter jag här med ett glas vin och njuter av söndags- (det är söndag va?)-kvällen. Om idag hade varit för sex år sedan hade jag ett ut såhär nu (enda skillnaden är jag nu dricker rödvin) Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0