Alles zusammen

För alla er nyfikna själar som undrat hur det gått för mig med intervjun kan jag berätta att det gick alldeles utmärkt! Jag är en av fem som konkurrerar om tjänsten, får veta nästa vecka om jag går vidare i rekryteringsprocessen eller inte. I keep my fingers crossed! (Stört, för på svenska betyder ju det utrycket, eller snarare den gesten, tvärtom)

Igår lagades det riktig husmanskost på Lingvägen! Ugnsstekt falukorv med potatismos och en morots- och ruccolasallad. Riktigt gott med falukorv när man bara äter det cirka 1 gång varannat år.



För övrigt är jag numera storkonsument av Mozartkulor (10st 10kr).

På söndag blir det "Walking with dinosaurs"! WAAAAAAAAAAAAY!!!! Såhär kan jag tänka mig att vi kommer se ut väl inne i Globen med T-Rex i sin fulla storlek bara några meter från oss!
(Patrik tycker inte att dinosaurier är lika häftiga som jag tycker, därav den lite mer ilskna blicken över att tvingas följa med. (DOCK SKA DET PÅPEKAS ATT JAG BETALADE BILJETTERNA, MED MINA EGNA PENGAR!!!)


Kommentarer
Postat av: Vicia

Hahaha söta =)



<3

2009-10-22 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0