60 mil norrut

Rörvattnet

Mica och Sparrock bor i en campingstuga 1,5 timme utanför Östersund. När jag kom fram parkerade jag bilen, gick in i stugan och gav Mica bilnycklarna. Hon sa:
- Tog du in nycklarna?! Din jävla tönt!
Den meningen beskriver Rörvattnet ganska bra tycker jag; Fridfullt, tyst, vacker och ingen kriminalitet överhuvudtaget :) Bilden nedan visar även den på detta rofyllda ställe. Mica och Pieres frys står nämligen utanför hemmet.







Hotagen

Marita och Örjans hus på 260 kvm för 300 000 kr.



Maritas underbara massagerum








Östersund

Partykväll. Här i någon stadsjeep med en motor som väckte ganska mycket uppmärksamhet. Micaela, jag och Emma på väg till klubb G3 där Choffe även jobbar som bartender





Jag och Stefan <3



Jag knäppte även en bild som inte betyder något för någon annan än mig och Natah (och kanske Stefan och Lars)

Natah; Do you remember? ;)


Kommentarer
Postat av: naaaati

hahahahh ja hade helt missat den där bilden när ja bläddrade igenom sist :D haha va liten den är :P

2009-10-15 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0