Min syster är för skön!

Det finns de som påstår att jag och Fnatt är lika, men jag antar att det endast gäller utseendet för "inomhus" är vi inte det minsta lika!

Petra: Känslosam, öppen, snabbt förälskad, värdesätter ALLA relationer, pratar om allt 
Fnatt: Icke-känslosam (gråter dock till Forrest Gump), tappar intresset för det manliga könet superfort, värdesätter familje- och en del kompisrelationer, pratar om yttepytte

Vid hanteringar av killar syns olikheterna som tydligast. Jag älskar dem, Catti kör över dem. 

Jag fattar inte att hon aldrig blir kär men alltid lyckas få alla killar att bli kära i henne, trots att hon inte vill. Det är nästan ett slags syndrom.

Slutord vid telefonsamtalet mellan mig (hemmapluggandes) och Fnatt (shoppandes):
Fnatt: Jag kommer fan aldrig att få ett förhållande. När jag faller för någon kommer jag inte få honom för jag vill bara ha dom som inte vill ha mig. Nej nu blir jag lack, vem fan är det som går och släpper sig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0