Back in business

Hej hallå dagboken!

Nu var det mycket länge sedan jag skrev något här men jag har varit ute på äventyr. Jag har rest. Tallinn och Grekland. Och börjat plugga. Igen. Och sitter i skytteltrafik mellan Nynäshamn - Hökarängen, Hökarängen - Uppsala, Uppsala - Hökarängen, Hökarängen - Nynäshamn. Men hej och hå vad kul jag har under tiden!

Vicia och alla andra som väntade sig ett vykort - Sorry men det blidde inga. Jag är nog för modern ;-p
Johan - Jag ska nämna dig så ofta det går då världen (ja, världen är min läsekrets) förtjänar att veta vilken otroligt fantastisk och godhjärtad person du är!
Patrik - Tack för det tak över mitt huvud du ger mig
Natah - Tack för en underbar resa

Här kommer några väl valda bilder;

TALLINN


Kommentarer
Postat av: Vicia

Welcome back min Peterka <3



Va fina bilder du la upp =)

Du måste berätta allt när vi ses!!



Buzka kochanie <3

2009-09-20 @ 09:11:22
Postat av: natah

Du la aldrig upp den där fin bilden på er ju :) dig å patrik.

2009-09-21 @ 22:20:01
Postat av: Petra

Vicia: Tack så mkt! :)

Natah: nee jag vet för jag har den på mobilen :) Men den kommer :D

2009-09-22 @ 14:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0