Biolördag

Igår bestämde jag mig för att ta ledigt från Vygotskij, Montessori, Sokrates och alla andra härliga förgundsmänniskor till pedagogiken. Jag bestämde mig för att ta lördag helt enkelt! Jag och Patrik blev upphämtade av David och åkte ut till Tumba (tror jag) där vi skulle kolla på ett hus som jag och Patrik kanske ska flytta till. Sedan tillbaka in till stan där vi blev avsläppta på Hornstull och lunchen intogs på Därmed Pasta. Vidare in mot Centralen och Hötorget. Patrik köpte 1,2 kg kantareller. Sergelbiografen. Där bestämde vi oss för att se The Final Destination. Vilken toppenrulle säger jag bara! Ni som inte sett den - gör det!

Efter filmen ringde David och frågade om vi ville se Flickan som lekte med elden. Sååå vi åkte till Midsommarkransen och kollade på innebandy för att sedan åka till Heron och kolla nästa bio. Först köpte vi glass. David bjöd och jag glömde tacka :$ Biofilm numero dos var aningen, men bara aningen, bättre än The Final Destination.



Slutligen hem igen efter en lång dag utehus (hihi, jag vet att det heter utomhus men utehus är så mycket gulligare, czy zgadzasz się z Patrickiem i Vicios?)

En mycket trevlig lördag med mycket trevligt sällskap :)


Kommentarer
Postat av: natah

HALLÅ vaddå flytta till hus? :D

2009-09-27 @ 22:24:35
Postat av: Anonym

vafan har jag missat? vem är det som hjärntvättar dig? :O

2009-09-28 @ 15:09:36
URL: http://caats.blogg.se/
Postat av: Petra

Vadå hjärntvättar? Jag har väl en egen vilja. Det är bara jag som vill det här. Det är mitt förslag. Patrik har inte påverkat mig alls. Det är jag som vill det här. Det är mitt förslag. Patrik har inte ens sagt något. Bara jag. Jag som vill.

2009-09-29 @ 10:56:34
Postat av: Petra

;-p

2009-09-29 @ 10:57:00
Postat av: Anonym

hahahaha fu :D

2009-09-29 @ 17:23:22
URL: http://caats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0