And off we go

Vaknade halv tio idag, lite senare än jag tänkt mig men vad kan jag säga, jag ÄLSKAR att sova!

Något annat jag älskar är Tallink Silja! Varför? För att de anställde Patrik. Varför? För att han är så bra. Vad gynnar det mig? Han får massa gratisgrejer hela tiden och imorse ringde han och frågade om jag vill gå på Björn Skifs. Skifsan är kanske inte i klass med Metallica som dum-Jon ska gå på men ändå, jag älskar ju alla kulturella evenemang! Så 27e januari blir det Skifs på Cirkus! Check.

Igår kom Patrik även hem med tulpaner till mig. Så söt :)

Har ingen bild på tulpanerna men de här underbara rosorna fick jag av honom någon gång i Karlstad. Han kom in på AW:en på Blue Moon Bar med dessa i famnen <3



Jag älskar min syster som förtjänar all världens kärlek och lycka. Hon gjorde mig så glad idag, bara genom att själv vara glad! :)





Älskar att Natah flyttar till Växjö idag. Hihihi. Finarry! Inte för att hon lämnar oss såklart, utan för att jag tror att hon behöver det här. Och för att det alltid är kul att flytta!

En stor puss till Johan också, bara för att du är du!




Nu är det dags för plugg vilket kanske inte står högst på min älskar-lista, dock prio 1 på min måste-lista och den bör minsann räknas som lika viktig!

Om cirka två timmar ska jag träffa Malin på Centralen för att åka till Uppis och skriva sista tentan imorgon. Kan gå med rätt frågor, en dryg dos tur och extra vaket tillstånd. Hoppas, hoppas, hoppas

Hej för nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med tentan!!! :D:D



(och ang. designen... ne.. finner inga ord)



Älskar dig.

2010-01-14 @ 21:42:16
URL: http://caats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0