Den vackraste morgonen

Idag vaknade jag till ljudet av min mobil som ringde. Det var Maria från Manpower som ville meddela att jag FICK JOBBET PÅ ALFAKASSAN!!! :D :D :D Jag är SÅ lycklig och alla verkar vara så glada för min skull vilket gör mig ännu gladare! :D

Så på måndag mina vänner, på måndag börjar jag skatta som vanligt folk igen ;)

[Bloggen låses om några dagar, men inloggningsuppgifter har redan skickats ut. Om det är någon som missat, säg bara till]

Jag och Malin - vänner, klasskamrater, kollegor


Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄSTA VÄNNERNA, BÄSTA KLASSKAMRATERNA, BÄSTA KOLLEGORNA! Grattis till er båda!

2010-01-26 @ 22:04:34
Postat av: Vicia

Åå va glad jag är för Din skull Peterka! GRATTIS <3

2010-01-29 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0