Gaaaaahhh

Jag har sååå svårt att vänta på saker och ting. Jag går som på nålar hela tiden och så fort jag hör något blir jag nervös eller orolig. Just nu väntar jag på svar angående en anställning som jag såååå gärna vill ha! På fredag får jag svar...

För övrigt har jag idag

- kollat 4 avsnitt VÄNNER och fällt några tårar - helt i sin vanliga ordning!
- läst mer i Snabba Cash (som hela Sverige läste ut för aplänge sedan)
- fikat med Louise
- köpt träningskort!

Snart kommer Patrik hem och då blir det mys eftersom han åker bort imorgon :(


Uppdatering: Jag ber om ursäkt för gårdagens felskrivning. Mannen i mitten heter givetvis party-Danne och inget annat!

Jag, Louise och party-Danne i Skövde 2008
. Stenheta.

Kommentarer
Postat av: Louie

Party-Danne, Petra! Party-Danne!

2010-01-19 @ 21:32:29
Postat av: Bojjan

Haha, precis vad jag skulle skriva. Party-Danne ju!

2010-01-20 @ 08:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0