God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt

Guten Morgen alles! Japp, det stämmer. Jag har tagit mig upp ur sängen NU. När man har ledigt (från allt) kan man lika gärna sova ut.

Idag ska jag gymma för första gången i mitt liv. Tur att jag har min back-up Louise med mig så att jag inte behöver se lika rookie-nördig ut när jag svettas loss på F&S! Jag är mycket exalterad över mitt nyinköpta träningskort och kommer att ligga i stenhårt inför sommaren. Debut för följande mening: Jag ska träna inför beach-10 (2010 alltså). Aldrig tidigare har jag haft ett träningsmål på detta sätt men det känns fruktansvärt skönt! Adjöss [uglej] cellulites!

Patrik är bortrest och jag är ensam. Och vad gör man helst när katten är borta? Läser Snabba Cash! (Jag är inte så tråkig som jag låter)

Bara för att bevisa hur icke-tråkig jag är kommer här ett bildspel av mina roliga bravader. Håll i hatten era tråkmånsar och gråmusar för här blire röj!

Jag kan:

-Äta glass och se galen ut



- Vråla och höja armen i skyn



- Svänga med håret



- Se pussvänlig ut



- Sätta på mig en Hawaiikrans och dricka drinkar



- Äta ananas på en bar



- Sätta en citron i munnen och göra segertecknet ... med båda händerna!



- Sjunga Delilah med min vän Evelina



- Gå iväg och tatuera mig
(och för er som inte ser så bra står det "Petra", icke "Getra" eller "Sandra")



- Skåla på en balkong OCH visa magrutorna utan att skämmas



- Vara helt crazy och somna på Ipod-sladden så att jag får märken i ansiktet



- Le



- Dansa i min ensamhet



- Och jag kan, bara för att visa hur mänsklig och ironisk jag ändå är, lägga upp en bild på mig själv när jag sover




Sådärja .. alla som vill umgås med mig kan höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Vicia

Hehehe.. Du är sååå söt min Peterka! Love You! <3

2010-01-20 @ 14:47:38
Postat av: Bojjan

Går det även bra att avanmäla sin vänskap här? Jag gillar inte riktigt att umgås med folk som tatuerar in namnet Petra när man kan tatuera in namnet Getra. Hallå liksom... Hälsningar Ekonomi och debet/kredit proffset

2010-01-21 @ 09:24:59
Postat av: Åsa

Pax för att umgås!

2010-01-21 @ 19:07:03
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0