Mina fina kommer hit!

Ikväll blir det vin med mina fina damer; Malin, Linnéa och Louise. Det känns alltid så trist när vi ses fler än bara jag och Malin (som ju ses nästan hela tiden) att inte Emma och Camilla kan vara med. Jag saknar dem så mycket!

Men ikväll ska vi ha kul! Jag har längtat efter en sådan här stund, eller känsla, då jag bara tycker att det ska bli så kul att dricka vin, prata, umgås, få klä upp sig och njuta! På tal om det kom jag häromdagen på mig själv med att vara "en sån där". Ni vet en sån där som aldrig gör sig fin för sin kille. En sådan som tänker: Äh, han tycker ju att jag är fin i vilket fall som helst. Jag nämnde det för Patrik och mycket riktigt bekräftades det jag befarade. Han mumlade något om att han knappt vet hur jag ser ut utan hans (alldeles för) stora munktröjor, mjukisbyxorna i strl XXL och färgnyans ´solblekt brun´ samt håret i en ständig knut. Hur sexig får man bli va?! ;)

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Mille

Jag är också en "sån där"! Men har försökt åt andra hållet också och min karl ser ingen skillnad. Han tycker att alla kläder är onödiga =)

Tycker man får vara "sån".... you go girl!

2010-01-17 @ 20:58:58
URL: http://lilarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0